sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Onni onnettomuudessa ;)

Mulle sattui hyvä tuuri, keksin (höm) tänään supermeikkivoiteen!

Lancomen Teint Idole oli loppumassa, ja mulla oli sopivasti Cliniquen rasvapurkki tyhjänä. Pesin purkin, ja liruttelin jäljelle jääneen meikkivoiteen sinne mikä oli loistava idea, riittää vielä lukuisiin käyttökertoihin vaikka pumpusta ei tullut enää mitään. Noh, tuo oli hieman vaaleaa mulle, joten laitoin sitten hitusen MACin Studio Fix -meikkivoidetta(liian punertava yksinään ja kuivattaa) ja Clarinsin meikkivoidetta (tosi keltainen, mutta tumma) sekaan, ja huomasin lähes tyhjän Estee Lauderin ihonhoitoseerumin jonka pipettijutska ei sekään ottanut enää yhtään vaikka pohjalla olikin vielä himpun tavaraa. Eli nämä kaikki sekaisin, ja

TADAA!

Täydellisin meikkivoide tähän asti mitä olen kokeillut on valmis! Kyseinen sekoitus
-peittää erinomaisesti
-on kevyt
-täydellinen sävy
-saa ihon tuntumaan raikkaalta ja hoidetulta
-kosteuttaa/ei kiristä mistään kohtaan eikä ala hilseillä
-pisteenä ii:n päälle, levittyy kuin itsestään!

Läträäminen ja kokeileminen siis voi kannattaa :) Olen oikein iloinen tästä, ja tämän kokemuksen perusteella voin suositella  myös muille meikkivoiteiden sekoittelua. Itse olen sitä harrastanut aiemmin lähinnä siinä mielessä että blandaan liian tummaa meikkivoidetta vaaleammalla, mutta toimii siis suuremmassakin määrässä. Tuo Cliniquen purkki on 15ml ja se tuli vähän yli puolen välin täyteen. Riittää siis pitkäksi aikaa :) Teint Idolessa ja useissa muissakin omistamissani meikkivoiteissa on 30ml. Sain siis melkein puolikkaan meikkivoiteen ;D

Ei kommentteja: