torstai 12. maaliskuuta 2009

Long time no C

Pitkästä aikaa!

Ensin pyydän lukijoiltani anteeksi etten ole saanut järjestettyä riittävästi aikaa blogille, ja olen jopa autuaasti unohtanut sen, mutta lupaan tästä eteenpäin kirjoitella uudella innolla ja uusin jutuin. Aikaa on edellisestä tekstistä ehtinyt kulua joten voin tässä kertoa mihin olen tällä välin friikahtanut ja mitä on luvassa.

Viime aikoina aikaani ovat vieneet etenkin;
-kynsilakat! uusi palavan rakkauteni kohde <3 olen heittänyt vanhat kökkölakkani pois ja siirtynyt enemmän selektiivisten lakkojen käyttäjäksi, olen jopa alkanut huolehtimaan paremmin kynsistäni ja käsistäni, mikä on aika paljon kun normaalisti minulla on olleet tyypilliset raksaduunarin kädet..
-ihonhoito! Olen jopa käynyt elämäni ensimmäisessä kasvohoidossa! tässäkin suhteessa olen panostanut enemmän selektiiviseen puoleen ja kokeillut mikä sopii ja mikä ei, ennen olin autuaan tietämätön mitä ihoni todella kaipaa mutta nyt tiedän senkin ja yritän hoitaa sitä sen mukaan.. täytyy kuitenkin myöntää että olen edelleen aika laiska tässä suhteessa.
-uudet hiusvärit! -siis nämä 10min värithän ovat aivan mielettömän kivoja, olkoonkin että en välttämättä omaa tukkaani näillä kovin usein värjää mutta säästyy paaaljon aikaa kavereiden hiuksissa jotka yleensä värjään ja nykyisin leikkaankin
-Hiusten muotoilu! Ok, föönasinhan mä tukkaani ennenkin tai laitoin lettejä tai joskus kihartelin mutta nyt olen päässyt ihan uudelle tasolla tässä suhteessa, nyt mulla on paljon paremmat välineet ja paljon paremmat aineet.
-Dior! ja niinkun mä vähättelin ja lähes boikotoin (ihan periaatteesta kun kaikki tykkäsi,miksiköhän...) tätä merkkiä, ja nyt olen aivan rakastunut ja se kyllä näkyy rahapussissa...

Siinäpä ne tärkeimmät. Edellämainituista ja muista tulee varmasti siis olemaan juttua. En lupaa jokapäiväistä kirjoittelua mutta lupaan kirjoittaa kuitenkin vähintään säännöllisen epäsäännöllisesti, ja eiköhän todellinen määrä tule olemaan muutama kerta viikossa. :)

Ei kommentteja: